Scenariusz "Czy minerał zmieni oblicze światowej energetyki?"

Zajęcia na podstawie scenariusza Czy minerał zmieni oblicze światowej energetyki? mają na celu wprowadzenie uczennic i uczniów w tematykę wyzwań globalnych i Celów Zrównoważonego Rozwoju oraz tego, jak istotną rolę w rozwiązywaniu obecnych wyzwań odgrywają nauki ścisłe. Jako przykład wyzwania globalnego uczennice i uczniowie poznają kwestie produkcji czystej i dostępnej energii. Przedstawienie Celów Zrównoważonego Rozwoju na przykładzie z życia wziętym, do którego może odnieść się młodzież, ma za zadanie wzmocnić zaangażowanie uczniów i uczennic w nauki ścisłe oraz rozwinąć umiejętność kreatywnego myślenia i wrażliwość na wyzwania współczesnego świata.

 

Scenariusz w wersji zdalnej: ENERGETYCZNY MINERAŁ. Uczniowie i uczennice mogą je samodzielnie wykonać w domu. Zachęcamy do włączenia ich do swoich zajęć i udostępniania innym nauczycielom!

 

Projekt sfinansowany ze środków Miasta Stołecznego Warszawy.