c_id9

Jakie możliwości daje nieskoszony trawnik? Zadanie dla klas VII-VIII

Scenariusz lub ćwiczenie

Informacje o materiale

Data dodania: 27.09.2021

Grupa docelowa: Nauczyciele przedmiotowi, Wychowawcy

Opis materiału

Zadanie interdyscyplinarne „Jakie możliwości daje nieskoszony trawnik?” składa się z aktywności, w ramach których uczniowie i uczennice szukają odpowiedzi na pytanie kluczowe. Realizacja zadania wprowadza w zagadnienia związane z ochroną różnorodności biologicznej w Polsce i Europie. Zadanie najlepiej realizować we współpracy międzyprzedmiotowej, realizując wszystkie aktywności, dając młodzieży możliwość poszukiwania odpowiedzi w ramach różnych przedmiotów. Przedmioty, dla których dedykowane jest zadanie to: geografia/przyroda/biologia, matematyka, język polski i godzina wychowawcza.

Pobierz materiał

Jakie możliwości daje nieskoszony trawnik? Zadanie dla klas VII-VIII

format: pdf

wielkość: 1,67 MB

Pobierz

Karta pracy 1: Natura 2000, korytarze ekologiczne i różnorodność biologiczna

format: docx

wielkość: 1,67 MB

Pobierz

Karta pracy 2: Badania statystyczne na trawniku

format: docx

wielkość: 1,67 MB

Pobierz

Karta pracy 3: Zielnik soplicowski, czyli dlaczego warto zasiać epopeję

format: docx

wielkość: 1,67 MB

Pobierz

Prezentacja: Nieskoszony trawnik przed Twoją szkołą i w Soplicowie

format: pdf

wielkość: 1,67 MB

Pobierz

Podobne materiały

Aktualności

Równość rodzi się z różnicy – wernisaż

Zobacz
Film lub webinarium

Emocje? Daj spokój! – jak rozmawiać z nastolatkami...

Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o klimacie?

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbajmy o naszą planetę: przewodnik ECOALITY dla młodzieży

Przewodnik pomaga zrozumieć związki między klimatem, równością i sprawiedliwością – i zachęca do działania.
Zobacz
Film lub webinarium

Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w...

Obejrzyj webinarium „Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w szkole?”. Webinarium prowadzi Marta Przybył z Muzeum
Zobacz
Publikacja

Dobre praktyki w projektach młodzieżowych na rzecz zmiany

Zobacz
Film lub webinarium

Niegrzeczne, zestresowane czy skrzywdzone? Jak wspierać ucznia i...

Jak pracować z uczniem ze złożoną historią, nie tracąc przy tym własnych zasobów? Jak dostrzec więcej niż
Zobacz
Film lub webinarium

Trzeba mieć zdrowie i nerwy, by (się) uczyć....

Nowy przedmiot to szansa, by troska o zdrowie – psychiczne, fizyczne i społeczne – stała się kluczowym
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Kosmiczne rewolucje. Spektakl

Zobacz
Publikacja

Myśląc o wieloetniczności

Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY