c_id9

W jaki sposób stać się częścią gospodarki o obiegu zamkniętym? Zadanie dla klas VII-VIII

Scenariusz lub ćwiczenie

Informacje o materiale

Data dodania: 20.12.2021

Grupa docelowa: Nauczyciele przedmiotowi, Wychowawcy

Opis materiału

Zadanie interdyscyplinarne „W jaki sposób stać się częścią gospodarki o obiegu zamkniętym?” składa się z aktywności, w ramach których uczniowie i uczennice szukają odpowiedzi na pytanie kluczowe. Realizacja zadania wprowadzi uczniów i uczennice w zagadnienia związane z gospodarką obiegu zamkniętego, z odniesieniem do działań, które można zrealizować lokalnie, na poziomie szkoły oraz indywidualnie. Zadanie najlepiej realizować we współpracy międzyprzedmiotowej, realizując wszystkie aktywności, dając młodzieży możliwość poszukiwania odpowiedzi w ramach różnych przedmiotów: geografia, matematyka, język polski i godzina wychowawcza. Do zadań dołączone są karty pracy, które możesz wykorzystać w ramach lekcji stacjonarnej i zdalnej.

Pobierz materiał

W jaki sposób stać się częścią gospodarki o obiegu zamkniętym? - klasy VII-VIII

format: pdf

wielkość: 2,52 MB

Pobierz

karta pracy nr 1: Cyrkularna wycinanka_b

format: pdf

wielkość: 2,52 MB

Pobierz

załącznik: Instrukcja gry GOZ

format: pdf

wielkość: 2,52 MB

Pobierz

karta pracy nr 2: Projektujemy zakupy

format: docx

wielkość: 2,52 MB

Pobierz

Podobne materiały

Aktualności

Równość rodzi się z różnicy – wernisaż

Zobacz
Film lub webinarium

Emocje? Daj spokój! – jak rozmawiać z nastolatkami...

Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o klimacie?

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbajmy o naszą planetę: przewodnik ECOALITY dla młodzieży

Przewodnik pomaga zrozumieć związki między klimatem, równością i sprawiedliwością – i zachęca do działania.
Zobacz
Film lub webinarium

Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w...

Obejrzyj webinarium „Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w szkole?”. Webinarium prowadzi Marta Przybył z Muzeum
Zobacz
Publikacja

Dobre praktyki w projektach młodzieżowych na rzecz zmiany

Zobacz
Film lub webinarium

Niegrzeczne, zestresowane czy skrzywdzone? Jak wspierać ucznia i...

Jak pracować z uczniem ze złożoną historią, nie tracąc przy tym własnych zasobów? Jak dostrzec więcej niż
Zobacz
Film lub webinarium

Trzeba mieć zdrowie i nerwy, by (się) uczyć....

Nowy przedmiot to szansa, by troska o zdrowie – psychiczne, fizyczne i społeczne – stała się kluczowym
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Kosmiczne rewolucje. Spektakl

Zobacz
Publikacja

Myśląc o wieloetniczności

Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY