Celownik. Materiał dla grup młodzieżowych

INFOGRAFIKA

Informacje o materiale

Data dodania: 20.09.2021

Grupa docelowa: Nauczyciele przedmiotowi, Wychowawcy, Specjaliści w szkole, Bibliotekarze, Uczniowie

Opis materiału

To Celownik, który pomoże Waszym uczniom i uczennicom planować i ewaluować swoje działania w projekcie młodzieżowym, który przeprowadzą w programie „1Planet4All – Razem dla klimatu!”. Celownik, to mapa celów, które wyznaczy Wasza grupa, ale też takich, które może sobie wyznaczyć każda osoba z grupy. Jak z niego korzystać?

  1. Pokażcie go grupie na pierwszym spotkaniu poświęconym pracy grupy. Powiedz, że Celownik służy do pracy całej grupie, ale też każdy członek, członkini grupy może tratować to narzędzie jako swoją osobistą mapę celów.
  2. Zapowiedzcie, że to narzędzie, które pomoże grupie śledzić wyznaczone cele. Warto mieć go przez cały czas trwania programu, aby zapisywać sobie kolejne etapy pracy i nie tracić z oczu celu głównego.
  3. Po wyznaczeniu celów, zaproście grupę do wpisania ich do Celownika. Celownik możecie powiesić w klasie, w której się spotykacie. Indywidualne cele każdy może śledzić w domu.
<

Pobierz materiał

Celownik. Materiał dla szkolnych redakcji

format: pdf

wielkość: 414,88 KB

Pobierz

Podobne materiały

Scenariusz lub ćwiczenie

Bioróżnorodność. Jestem częścią przyrody

Niniejszy scenariusz zawiera lekcję poświęconą tematowi bioróżnorodności. Scenariusz podzielony jest na dwie części: klasową i terenową.
Zobacz
Film lub webinarium

Jak stworzyć przestrzeń, w której dobrze się uczy?

Przyjazna i komfortowa przestrzeń szkolna sprzyja zdobywaniu wiedzy i wzmacnia współpracę.
Zobacz
Film lub webinarium

Jak wzmocnić relacje na zakończenie roku szkolnego

Zobacz
Film lub webinarium

Jak tworzyć bezpieczną atmosferę w szkole?

Zobacz
Publikacja

Świętuj, żeby zrozumieć

Zobacz
Film lub webinarium

„Jak tworzyć skuteczne zasady antydyskryminacyjne w szkole”

Zobacz
Publikacja

Uwikłani w wielkie narracje. Jak krytycznie myśleć o...

Publikacja powstała z myślą o uczniach i uczennicach
Zobacz
Publikacja

Zarządzanie konfliktem w szkole

Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozpoznawać i reagować na dyskryminację w klasie?

Zobacz
Film lub webinarium

Inspiracje do działań społecznych w szkole

Zobacz
Film lub webinarium

Szkoła bez telefonów – tak czy nie?

Może zamiast winić technologię, warto spróbować zrozumieć młode pokolenie, które przecież nie zna świata bez internetu.
Zobacz
Film lub webinarium

Jak uczyć, by obniżać stres uczniów przed egzaminem?

Sprawdzaniu wiedzy towarzyszą emocje oraz stres. Z jakich metod korzystać na co dzień, by przekuwać je w
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY