c_id9

Planer „Podejmij wyzwanie – zaplanuj działanie”

Publikacja

Informacje o materiale

Data dodania: 21.09.2021

Grupa docelowa: Uczniowie

Opis materiału

Planer to interaktywny materiał, który wspiera uczniów i uczennice w przeprowadzeniu projektu młodzieżowego poprzez wszystkie fazy: utworzenie grupy, określenie celu własnego i grupowego, diagnoza lokalna, planowanie projektu, harmonogram, działania projektowe, prezentacja efektów i ewaluacja. Publikacja zawiera również podstawowe informacje temat zmiany klimatu oraz globalnych współzależności. Ćwiczenia proponowane w publikacji zachęcają młodzież zarówno do autorefleksji nad swoimi umiejętnościami i motywacjami, jak i analizy naszego wpływu na otaczający bliski i daleki świat.

Planer możesz pobrać do wydruku, lub wykorzystać materiał do wypełniania elektronicznie. W tym wypadku polecamy, aby każdy uczeń i uczennica sami pobrali plik na swoje komputery.

Pobierz materiał

Planer "Podejmij wyzwanie - zaplanuj działanie"

format: pdf

wielkość: 8,19 MB

Pobierz

Planer "Podejmij wyzwanie - zaplanuj działanie" do wypełniania elektronicznie

format: pdf

wielkość: 8,19 MB

Pobierz

Podobne materiały

Aktualności

Równość rodzi się z różnicy – wernisaż

Zobacz
Film lub webinarium

Emocje? Daj spokój! – jak rozmawiać z nastolatkami...

Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozmawiać z młodzieżą o klimacie?

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbajmy o naszą planetę: przewodnik ECOALITY dla młodzieży

Przewodnik pomaga zrozumieć związki między klimatem, równością i sprawiedliwością – i zachęca do działania.
Zobacz
Film lub webinarium

Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w...

Obejrzyj webinarium „Sztuka (w) edukacji. Jak korzystać ze sztuki w szkole?”. Webinarium prowadzi Marta Przybył z Muzeum
Zobacz
Publikacja

Dobre praktyki w projektach młodzieżowych na rzecz zmiany

Zobacz
Film lub webinarium

Niegrzeczne, zestresowane czy skrzywdzone? Jak wspierać ucznia i...

Jak pracować z uczniem ze złożoną historią, nie tracąc przy tym własnych zasobów? Jak dostrzec więcej niż
Zobacz
Film lub webinarium

Trzeba mieć zdrowie i nerwy, by (się) uczyć....

Nowy przedmiot to szansa, by troska o zdrowie – psychiczne, fizyczne i społeczne – stała się kluczowym
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Kosmiczne rewolucje. Spektakl

Zobacz
Publikacja

Myśląc o wieloetniczności

Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Z Krainy Stresu do Krainy Spokoju” Kurs Nawigacji...

Materiał dodatkowy do projektów CEO opartych na metodzie Better Learning Programme (BLP) przeznaczony dla uczniów i uczennic.
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY