Opis materiału
Jak działa mózg nastolatka? Co robić, gdy młodzi zamykają się na rozmowę? Jak nie brać ich oporu do siebie i pracować ze świadomością procesu grupowego, który dzieje się w szkolnych klasach? I jak dbać o własny dobrostan, będąc wsparciem dla innych?
O tym rozmawialiśmy podczas webinarium Odpornej szkoły z ekspertką i ekspertem, którzy od lat wspierają młodzież oraz nauczycieli i nauczycielki w tworzeniu w szkołach przestrzeni do przeżywania i wyrażania emocji:
Joanna Szeluga – psycholożka i trenerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w rozwijaniu kompetencji psychospołecznych. Współpracuje z WCIES, gdzie organizuje i prowadzi warsztaty dla nauczycieli. Na co dzień uczy psychologii w liceum.
Maciej Wojdyna – wykładowca akademicki, trener, nauczyciel dyplomowany. Ukończył Instytut Tutoringu, Szkołę Trenerską oraz Studium Psychoterapii. Twórca materiałów edukacyjnych i kursów online dla nauczycieli. Prowadzi szkolenia z komunikacji, psychoedukacji, umiejętności wychowawczych i metodyki nauczania. Założyciel Przestrzeni Głębokiej Edukacji.