„Iskry Niepodległej” z klasą. Przewodnik dla nauczycieli i nauczycielek

Publikacja

Informacje o materiale

Data dodania: 31.05.2023

Grupa docelowa: Wychowawcy, Rodzice, Nauczyciele świetlicy, Nauczyciele przedmiotowi

Opis materiału

Mobilny spektakl Iskry Niepodległej to niespełna 20-minutowe widowisko o Polkach i Polakach, którzy swoimi umiejętnościami, wiedzą i odwagą zmienili świat. Multimedialny pokaz, nawiązujący do futurystycznej stylistyki, zabiera widza w podróż przez niezwykłe życiorysy, przełomowe wynalazki i wydarzenia ważne dla Rzeczypospolitej i całego świata. Dzięki przewodnikowi dowiesz się, jaki jest zakres merytoryczny spektaklu i w jaki sposób przygotować do niego siebie i grupę.

Więcej informacji o pokazie wraz z listą miejscowości, gdzie można go zobaczyć, znajdziej na stronie iskryniepodleglej.pl.
Poznaj również nasze propozycje zabaw do zrealizowania po spektaklu: biblioteka.ceo.org.pl/zabawy-ruchowe-do-przeprowadzenia-po-spektaklu-iskry-niepodleglej.

Iskry Niepodległej zostały zrealizowane przez Biuro „Niepodległa” ze środków budżetu Państwa w ramach środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Centrum Edukacji Obywatelskiej jest partnerem spektaklu.

Pobierz materiał

Przewodnik do spektaklu „Iskry Niepodległej”

format: pdf

wielkość: 1 020,33 KB

Pobierz

Podobne materiały

Film lub webinarium

Podręcznik – od nudy do super narzędzia

Jak pracować z podręcznikiem w ciekawy i przystępny sposób. Poznaj proste metody.
Zobacz
Artykuł

Organizacja procesu dydaktycznego w oddziale przygotowawczym

Przed utworzeniem oddziału przygotowawczego (OP) należy przeprowadzić diagnozę potrzeb uczniów i analizę zasobów/kompetencji kadry.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Jak dobrze komunikować się ze sobą i innymi

Scenariusz zajęć na godzinie wychowawczej skupia się na tym, jak komunikować się z sobą i innymi z
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Jak wypełnię mój słoik? Rozmawiamy o dbaniu o...

Zajęcia dla nastolatek i nastolatków, które mają na celu zwrócenie uwagi na konieczność zadbania o swoje potrzeby.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Debata oksfordzka: człowiek wobec zmian klimatycznych i ekologicznych

Podczas zajęć uczniowie i uczennice uczą się podchodzić krytycznie do narracji na temat relacji człowieka z przyrodą
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Mit jako pozytywna narracja na przykładzie relacji człowieka...

W trakcie zajęć uczniowie i uczennice zapoznają się z greckim mitem o stworzeniu świata, a następnie napiszą
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbam o siebie w zgodzie z zegarem biologicznym

Ćwiczenie na temat zegara biologicznego, który dostosowuje procesy fizjologiczne organizmu do poszczególnych faz dnia i nocy.
Zobacz
Film lub webinarium

Jak korzystać z mocy AI? Inspiracje i trendy...

Poznaj nieznane moce AI! Odkryj nowe, inspirujące sposoby na wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia cyfrowych opowieści, interaktywnych
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Bioróżnorodność. Formy ochrony przyrody, kl. VII-VIII

Niniejszy scenariusz zawiera lekcję poświęconą formom ochrony przyrody w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów Natura 2000.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Bioróżnorodność. Formy ochrony przyrody IV-VI

Niniejszy scenariusz zawiera lekcję poświęconą formom ochrony przyrody w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów Natura 2000
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Bioróżnorodność. Jestem częścią przyrody, kl. VII-VIII

Niniejszy scenariusz zawiera lekcję poświęconą tematowi bioróżnorodności. Scenariusz podzielony jest na dwie części: klasową i terenową.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Bioróżnorodność. Jestem częścią przyrody, kl. IV-VI

Niniejszy scenariusz zawiera lekcję poświęconą tematowi bioróżnorodności. Scenariusz podzielony jest na dwie części: klasową i terenową.
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY