Jakie są najważniejsze lekcje dla dyrektora w tym roku szkolnym?

FILM/Webinar

Informacje o materiale

Data dodania: 15.09.2022

Grupa docelowa: Dyrektorzy

Opis materiału

Podsumowanie mijającego roku razem z „Odporną szkołą”. Podczas spotkania przyjrzeliśmy się szkole w makroskali i poddaliśmy refleksji Wasze doświadczenia, by z otwartością myśleć o przyszłych wyzwaniach.

Pod lupę wzięliśmy pytania, do których często powracaliśmy w ostatnich miesiącach:

  • Jak wyniki pozwalają wnioskować o jakości pracy szkoły, rozumianej przez osiąganie najwyższych efektów edukacyjnych i wychowawczych?
  • Jaki nadzór pedagogiczny sprzyja współpracy nauczycieli i rozwojowi szkoły?
  • Jak dyrektor/ka wpływa na jakość uczenia się wszystkich uczniów i uczennic?
Zastanowimy się także, czy nasze działania odpowiedziały na Wasze potrzeby i co możemy zrobić, by lepiej wspierać Was z kolejnym roku szkolnym.
Wśród naszych gości są:
  • Barbara Dubiecka-Kruk – nauczycielka, autorka podręczników do matematyki, scenariuszy szkoleń, diagnoz i próbnych arkuszy egzaminacyjnych z matematyki. Trenerka oświatowa i coach edukacyjny, moderatorka design thinking. Zajmuje się pomiarem dydaktycznym – badaniem poziomu wiedzy i umiejętności uczniów w celu formułowania wartościowej informacji zwrotnej.
  • Urszula Skrzypczak – dyrektorka Szkoły Podstawowej nr 1 w Piastowie. Absolwentka Studiów Podyplomowych Liderów Oświaty. Prowadzi Szkołę Laboratorium w Klubie Szkół Uczących Się i Szkołę Praktyk dla Szkoły Edukacji. Razem z nauczycielami i nauczycielkami poszukuje i wprowadza nowe praktyki w zakresie edukacji i wychowania oraz strategie oceniania kształtującego.
  • Mateusz Marciniak – dyrektor Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim. Koordynator projektów szkoleniowych dla Jednostek Samorządu Terytorialnego. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i nauczycielek.

Podobne materiały

Scenariusz lub ćwiczenie

O podatkach prawie wszystko

Scenariusz zajęć do programu "Młodzi przedsiębiorczy"
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

II.5 „Po co nam NATO?” Scenariusz lekcji do...

Scenariusz lekcji do przedmiotu "Historia i teraźniejszość"; realizuje punkt II.5 podstawy programowej i przedstawia genezę oraz rolę
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

I.7 „Polak/Polka, czyli kto?” Scenariusz lekcji (lekcja pierwsza)...

Scenariusz lekcji do przedmiotu "Historia i teraźniejszość"; realizuje punkt I.7 podstawy programowej i omawia kwestie tożsamości narodowej.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Scenariusz Jeden kraj, wiele języków. O wielojęzyczności i...

Ukraina to państwo wieloetniczne i wielojęzyczne. W trakcie zajęć uczniowie i uczennice zastanowią się nad przyczynami takiego
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Scenariusz Ukraiński etnodizajn

Czy kultura ludowa może być atrakcyjna także dzisiaj? Jak najbardziej!
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

„Uwolnić Poly” – scenariusze lekcji do filmu

Pakiet dwóch scenariuszy zajęć, które wzmacniają umiejętność współpracy oraz podejmują temat relacji człowieka ze zwierzętami.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Scenariusz Róża, kalina i kaczka, czyli kultura muzyczna...

Podczas zajęć poznamy kilkoro ważnych dla kultury ukraińskiej twórców i twórczyń oraz ich utwory.
Zobacz
Film lub webinarium

Jak oszczędzać siły nauczycieli, by mogli skupić się...

Każdy dyrektor i każda dyrektorka mierzy się z nadmiarem procedur, dokumentów czy działań, które paraliżują ich pracę
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Prawo pracownika do dobrej atmosfery w pracy

Scenariusz zajęć do programu "Młodzi przedsiębiorczy"
Zobacz
Publikacja

Kodeks dobrych praktyk dla klimatu i środowiska. Wydanie...

Publikacja zawiera porady, jak zmniejszyć negatywny wpływ codziennych aktywności biurowych i różnych przedsięwzięć organizacyjnych na środowisko.
Zobacz
Publikacja

Metody oceniania, które sprawdzą się w klasach o...

W klasach o dużym zróżnicowaniu wiedzy i umiejętności uczniów problemy z ocenianiem zwykle się potęgują.
Zobacz
Film lub webinarium

Splątania

Czy wiesz, że płynie w Tobie rzeka? Człowiek składa się w znacznej mierze z wody. Woda nas
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY