W jaki sposób stać się częścią gospodarki o obiegu zamkniętym? Zadanie dla klas IV-VI

Scenariusz lub ćwiczenie

Informacje o materiale

Data dodania: 20.12.2021

Grupa docelowa: Nauczyciele przedmiotowi, Wychowawcy

Opis materiału

Zadanie interdyscyplinarne „W jaki sposób stać się częścią gospodarki o obiegu zamkniętym?” składa się z aktywności, w ramach których uczniowie i uczennice szukają odpowiedzi na pytanie kluczowe. Realizacja zadania wprowadzi uczniów i uczennice w zagadnienia związane z gospodarką obiegu zamkniętego, z odniesieniem do działań, które można zrealizować lokalnie, na poziomie szkoły oraz indywidualnie. Zadanie najlepiej realizować we współpracy międzyprzedmiotowej, realizując wszystkie aktywności, dając młodzieży możliwość poszukiwania odpowiedzi w ramach różnych przedmiotów: geografia/przyroda/biologia, matematyka, język polski i godzina wychowawcza. Do zadań dołączone są karty pracy, które możesz wykorzystać w ramach lekcji stacjonarnej i zdalnej.

Pobierz materiał

W jaki sposób stać się częścią gospodarki o obiegu zamkniętym? - klasy IV-VI

format: pdf

wielkość: 2,51 MB

Pobierz

karta pracy nr 1: Cyrkularna_wycinanka_a

format: pdf

wielkość: 2,51 MB

Pobierz

karta pracy nr 2: Oblicz swój ślad

format: docx

wielkość: 2,51 MB

Pobierz

karta pracy nr 3: Analiza gospodarki

format: docx

wielkość: 2,51 MB

Pobierz

materiał pomocniczy: Gospodarki

format: png

wielkość: 2,51 MB

Pobierz

karta pracy nr 4: Dzienniczek

format: docx

wielkość: 2,51 MB

Pobierz

Podobne materiały

Film lub webinarium

Nadzór pedagogiczny sprzyjający współpracy i rozwojowi szkoły

Nadzór pedagogiczny, które wspiera rozwój szkoły, a nie jest chłodną procedurą.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Ćwiczenie „Żywność a konflikty zbrojne”

Konflikty zbrojne zawsze negatywnie wpływają na produkcję żywności. W dzisiejszym zglobalizowanym świecie skutki konfliktów odczuwają nie tylko
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Ćwiczenie „Niezależność czy zależność energetyczna?”

Dostęp do taniej energii jest kluczową kwestią w rozwoju gospodarki. Większość państw europejskich opiera swoją energię na
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Ćwiczenie „Prawo humanitarne w czasie wojny?”

Konflikty zbrojne na przestrzeni wieków zawsze wiązały się z cierpieniem ludności cywilnej. Po zakończeniu II wojny światowej
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Ćwiczenie „Co Europa może zyskać dzięki migracjom?”

W wyniku zbrojnej agresji Rosji na Ukrainę doświadczamy zjawiska migracji na skalę niespotykaną w Polsce od połowy
Zobacz
Film lub webinarium

Przygotowanie lekcji, gdy w klasie są uczniowie, którzy...

Uczniowie i uczennice, którzy uczą się w zrozumiałym dla siebie języku, są bardziej zaangażowani i robią to
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Scenariusz zajęć na godzinę wychowawczą, etykę, filozofię: „Z...

Scenariusz składa się z 5 aktywności, które nawiązują - bezpośrednio lub pośrednio - do animacji filmowej "Z
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Gra o samorządności uczniowskiej

Scenariusz gry na temat samorządności uczniowskiej i zaangażowania w życie szkoły.
Zobacz
Film lub webinarium

Jak brzmiałaby historia świata, gdyby mogła opowiedzieć ją...

Film jest częścią wystawy "Jak brzmiałaby historia świata, gdyby mogła opowiedzieć ją woda?", która pokazuje, że woda
Zobacz
Publikacja

Młody Obywatel. Uczniowskie projekty na rzecz społeczności lokalnej.

Przewodnik dla nauczycieli i nauczycielek jak krok po kroku realizować projekt uczniowski na rzecz społeczności lokalnej.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Moduł 7 kursu ,,Młodzi Przedsiębiorczy” dla nauczycieli

7 moduł kursu Młodzi Przedsiębiorczy dotyczący tego, jak podsumowywać działania projektowe
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Moduł 6 kursu ,,Młodzi Przedsiębiorczy” dla nauczycieli

6 moduł kursu Młodzi Przedsiębiorczy dotyczący tego, jak być przedsiębiorczym i działać na rzecz innych.
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY