c_id9

Webinarium Globalne wyzwanie, lokalne działanie

FILM/Webinar

Informacje o materiale

Data dodania: 16.03.2023

Grupa docelowa: Nauczyciele przedmiotowi, Wychowawcy

Opis materiału

Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, widzimy potrzebę rozmowy o świecie i o tym, jaki wpływ mamy w jego kształtowaniu. Co możemy robić, aby był bardziej sprawiedliwy, równy, bezpieczny? Naturalną potrzebą jest też chęć działania na rzecz zmiany na lepsze. Czujemy ją my i czują ją nasi uczniowie i uczennice.

W ramach spotkanie Globalne wyzwanie, lokalne działanie, zastanawialiśmy się:
  • jakie działania możemy podejmować lokalnie i indywidualnie, aby odpowiadać na globalne wyzwania środowiskowe
  • jak planować działania na rzecz środowiska przyrodniczego?
  • skąd czerpać inspirację do działania?

Zapraszamy do obejrzenia nagrania ze spotkania. Na dole strony znajdziesz również prezentację oraz zadanie do wykonania. Więcej na temat serii oraz formularz do rejestracji na kolejne spotkanie, znajdują się na naszej stronie.

Webinarium Globalne wyzwanie, lokalne działanie, w ramach serii spotkań Młodzież stawia na środowisko, jest finansowane
przez m. st. Warszawa.

Materiały dodatkowe

Prezentacja ze spotkania

Globalne wyzwanie, lokalne działanie

zapraszamy do pobrania prezentacji i zapoznania się z różnymi materiałami i stronami podlinkowanymi w materiale.

Pobierz
Zadanie po spotkaniu

Zadanie - Globalne wyzwanie, lokalne działanie

Pobierz

Podobne materiały

Film lub webinarium

Jak prowadzić interwencję kryzysową w szkole?

Zobacz
Film lub webinarium

Moc motywacji. Naładuj samorząd uczniowski nową energią!

Zobacz
Film lub webinarium

Doświadczenie i młodość, czyli o dialogu międzypokoleniowym w...

Na szkolnych korytarzach spotykają się doświadczeni nauczyciele oraz tacy, którzy dopiero weszli do zawodu.
Zobacz
Publikacja

Zarządzanie konfliktem w szkole – ujęcie całościowe

Zobacz
Film lub webinarium

Od dostępności do zaangażowania – czyli po co...

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Artykuł

ARTYKUŁ. Jak mówić do klasy, w której są...

Mówienie do klasy, w której są osoby z doświadczeniem migracji, wymaga wrażliwości i zrozumienia sytuacji uczennic i
Zobacz
Artykuł

ARTYKUŁ. Współpraca nauczycieli w szkole jako kluczowy element...

Jednym z elementów zmiany w szkole, który obserwujemy w ostatnich latach, jest rosnące docenianie efektu współpracy nauczycieli
Zobacz
Dobra praktyka

Dobre praktyki w zakresie zaspokajania potrzeb uczniów –...

Materiał opisuje dobre praktyki w zakresie integracji edukacyjnej na poziomie działań podejmowanych przez nauczycieli i nauczycielki.
Zobacz
Dobra praktyka

Dobre praktyki z zakresu integracji edukacyjnej – dla...

Materiał opisuje dobre praktyki w zakresie integracji edukacyjnej na poziomie działań podejmowanych przez dyrektorów i dyrektorki.
Zobacz
Artykuł

ARTYKUŁ. Konflikty w szkole. Jak nauczyciele i rodzice...

Materiał jest próbą odpowiedzi na potrzebę szukania porozumienia między nauczycielami/kami a rodzicami i opiekunami uczniów i uczennic.
Zobacz
Materiał graficzny

INFOGRAFIKA. Konflikty w szkole. Jak nauczyciele i rodzice...

Każda różnica zdań jest dobra, jeśli odpowiednio ją przepracujemy i zastanowimy się, co konstruktywnego może nieść ze
Zobacz
Film lub webinarium

Partycypacja uczniowska w edukacji kulturowej

Działania partycypacyjne są kluczowym elementem pracy ze sztuką. W ramach programu „Szkoła twórczych praktyk” eksperci edukacji kulturowej
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY