Webinarium Środowisko przyrodnicze lokalnie

FILM/Webinar

Informacje o materiale

Data dodania: 07.02.2023

Grupa docelowa: Nauczyciele przedmiotowi, Wychowawcy

Opis materiału

Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, widzimy potrzebę rozmowy o świecie i o tym, jaki wpływ mamy w jego kształtowaniu. Co możemy robić, aby był bardziej sprawiedliwy, równy, bezpieczny? Naturalną potrzebą jest też chęć działania na rzecz zmiany na lepsze. Czujemy ją my i czują ją nasi uczniowie i uczennice.

Podczas webinarium Środowisko przyrodnicze lokalnie zwróciliśmy uwagę na miejską przyrodę, jej wartość i uważności na naturę obok nas. Młodzież zastanowi się jak, jako świadomi przyrodniczo obywatele i obywatelki, mogą zadbać o środowisko lokalne – również w ramach projektów młodzieżowych i szkolnych działaniach na rzecz środowiska przyrodniczego.

Zapraszamy do obejrzenia nagrania ze spotkania. Na dole strony znajdziesz również prezentację oraz zadanie do wykonania. Więcej na temat serii oraz formularz do rejestracji na kolejne spotkanie, znajdują się na naszej stronie.

Webinarium Środowisko przyrodnicze lokalnie, w ramach serii spotkań Młodzież stawia na środowisko, jest finansowane
przez m. st. Warszawa.

Materiały dodatkowe

Prezentacja ze spotkania

Środowisko przyrodnicze lokalnie

zapraszamy do pobrania prezentacji i zapoznania się z różnymi materiałami i stronami podlinkowanymi w materiale.

Pobierz
Zadanie po spotkaniu

Zadanie - Środowisko przyrodnicze lokalnie

Pobierz

Podobne materiały

Film lub webinarium

Podręcznik – od nudy do super narzędzia

Jak pracować z podręcznikiem w ciekawy i przystępny sposób. Poznaj proste metody.
Zobacz
Artykuł

Organizacja procesu dydaktycznego w oddziale przygotowawczym

Przed utworzeniem oddziału przygotowawczego (OP) należy przeprowadzić diagnozę potrzeb uczniów i analizę zasobów/kompetencji kadry.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Jak dobrze komunikować się ze sobą i innymi

Scenariusz zajęć na godzinie wychowawczej skupia się na tym, jak komunikować się z sobą i innymi z
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Jak wypełnię mój słoik? Rozmawiamy o dbaniu o...

Zajęcia dla nastolatek i nastolatków, które mają na celu zwrócenie uwagi na konieczność zadbania o swoje potrzeby.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Debata oksfordzka: człowiek wobec zmian klimatycznych i ekologicznych

Podczas zajęć uczniowie i uczennice uczą się podchodzić krytycznie do narracji na temat relacji człowieka z przyrodą
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Mit jako pozytywna narracja na przykładzie relacji człowieka...

W trakcie zajęć uczniowie i uczennice zapoznają się z greckim mitem o stworzeniu świata, a następnie napiszą
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Dbam o siebie w zgodzie z zegarem biologicznym

Ćwiczenie na temat zegara biologicznego, który dostosowuje procesy fizjologiczne organizmu do poszczególnych faz dnia i nocy.
Zobacz
Film lub webinarium

Jak korzystać z mocy AI? Inspiracje i trendy...

Poznaj nieznane moce AI! Odkryj nowe, inspirujące sposoby na wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia cyfrowych opowieści, interaktywnych
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Bioróżnorodność. Formy ochrony przyrody, kl. VII-VIII

Niniejszy scenariusz zawiera lekcję poświęconą formom ochrony przyrody w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów Natura 2000.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Bioróżnorodność. Jestem częścią przyrody, kl. VII-VIII

Niniejszy scenariusz zawiera lekcję poświęconą tematowi bioróżnorodności. Scenariusz podzielony jest na dwie części: klasową i terenową.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Bioróżnorodność. Jestem częścią przyrody, kl. IV-VI

Niniejszy scenariusz zawiera lekcję poświęconą tematowi bioróżnorodności. Scenariusz podzielony jest na dwie części: klasową i terenową.
Zobacz
Film lub webinarium

Jak stworzyć przestrzeń, w której dobrze się uczy?

Przyjazna i komfortowa przestrzeń szkolna sprzyja zdobywaniu wiedzy i wzmacnia współpracę.
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY