Opis materiału
Dziewczyny i kobiety stanowią około połowę ludności świata, około połowę ludności Europy i podobnie, około 50% polskiego społeczeństwa. Stanowią zatem połowę wszystkich ludzi, których problemy codziennie rozwiązywane są przez naukę i nowe technologie. Dlaczego więc dziewczyny nie miałyby stanowić również połowy osób, które proponują te rozwiązania – czyli
ludzi świata nauki czy technologii informatycznych? Przewodnik merytoryczny dla nauczycielki i nauczyciela – to podręczny zbiór niezbędnej wiedzy i praktycznych wskazówek, jak zadbać o równość szans dziewczynek i chłopców na lekcjach z przedmiotów ścisłych. Przewodnik to materiał do Twojej pracy indywidualnej, wesprze Cię w przygotowaniu do poprowadzenia zajęć z uwzględnieniem perspektywy równościowej, dostarczy inspiracji do zreflektowania własnej pracy, podsunie narzędzia, metody, które możesz wykorzystać podczas swoich zajęć.