c_id9

Storytelling. Jak oddać głos migrantkom i migrantom z sąsiedztwa?

Publikacja

Informacje o materiale

Data dodania: 21.09.2021

Grupa docelowa: Wychowawcy, Bibliotekarze, Uczniowie, Nauczyciele świetlicy

Opis materiału

Jeżeli czytacie ten tekst to najprawdopodobniej oznacza to, że razem z koleżankami i kolegami macie zrealizować projekt na podstawie opowieści migrantów i migrantek z Waszego sąsiedztwa. Przewodnik ma Was wesprzeć w tym zadaniu. W jaki sposób? Znajdziecie w nim wyjaśnienie celów tego działania, dowiecie się więcej o opowieściach i storytellingu, na nowo odkryjecie swoje sąsiedztwo i zagłębicie się w temat migracji poprzez opowieści osób z takim doświadczeniem. Czeka Was trochę teorii i dużo praktyki, dzięki którym przygotujecie się do zaplanowania i przeprowadzenia własnego projektu.

Pobierz materiał

Storytelling. Jak oddać głos migrantkom i migrantom z sąsiedztwa?

format: pdf

wielkość: 930,91 KB

Pobierz

Podobne materiały

Gra

Gra „O rety – REZUS! Czyli (bez)troski małego...

Gra karciana przeznaczona do wykorzystania w klasach, w których nauczyciele pracują z „Better Learning Programme” (BLP).
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Historia nie musi się powtarzać! Nowe historie dla...

Zobacz
Film lub webinarium

Jak zaplanować projekt dotyczący różnorodności?

Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Ćwiczenie „Pakiet Platinium a Księga Koheleta”

Ćwiczenie można przeprowadzić na zakończenie omawiania fragmentów „Księgi Koheleta” (Biblia – Stary Testament) lub na godzinie wychowawczej.
Zobacz
Scenariusz lub ćwiczenie

Scenariusz „Dobrobyt a dobre życie – dyskusja o...

Zajęcia mają na celu pochylenie się nad pojęciami dobrobytu i dobrego życia jako koncepcji społecznych
Zobacz
Artykuł

Gra „Klimatyczne Wyzwania” – artykuł

W naszej europejskiej inicjatywie edukacyjnej związanej z grą „Klimatyczne Wyzwania” wzięło udział już ponad tysiąc nauczycieli
Zobacz
Film lub webinarium

Jak prowadzić interwencję kryzysową w szkole?

Zobacz
Film lub webinarium

Moc motywacji. Naładuj samorząd uczniowski nową energią!

Zobacz
Film lub webinarium

Doświadczenie i młodość, czyli o dialogu międzypokoleniowym w...

Na szkolnych korytarzach spotykają się doświadczeni nauczyciele oraz tacy, którzy dopiero weszli do zawodu.
Zobacz
Publikacja

Zarządzanie konfliktem w szkole – ujęcie całościowe

Zobacz
Film lub webinarium

Od dostępności do zaangażowania – czyli po co...

Projektowanie dostępnego uczenia się (UDL) to nowoczesne podejście do nauczania, które pozwala tworzyć lekcje uwzględniające potrzeby wszystkich
Zobacz
Artykuł

ARTYKUŁ. Jak mówić do klasy, w której są...

Mówienie do klasy, w której są osoby z doświadczeniem migracji, wymaga wrażliwości i zrozumienia sytuacji uczennic i
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY