Co zrobić, by projekt cały czas trwał? Ćwiczenia

Scenariusz lub ćwiczenie

Informacje o materiale

Data dodania: 26.01.2023

Grupa docelowa: Nauczyciele przedmiotowi, Wychowawcy, Bibliotekarze

Opis materiału

Niniejszy materiał ma pomóc w realizacji projektu młodzieżowego i utrzymaniu motywacji młodzieży przy realizacji wyznaczonych celów.

Bardzo dobry temat projektu i początkowy zapał młodzieży nie zawsze oznaczają, że projekt się uda. Czasem w działaniach projektowych wyraźnie daje o sobie znać proces grupowy, który polega na przejściu od początkowego entuzjazmu do rozczarowania i zniechęcenia. Czasem z tego stanu wychodzimy na prostą, a czasem niestety w nim pozostajemy. W uniknięciu trudności może pomóc określenie już na samym początku celu projektu i odpowiednie motywowanie młodzieży w trakcie pracy projektowej.

Materiał powstał, w ramach programu Globalna szkoła. Razem dla równości, realizowanego w ramach projektu Szkoła otwartości. Wspieranie równości płci. Projekt finansowany przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.

Pobierz materiał

Co zrobić, by projekt cały czas trwał? Ćwiczenia

format: pdf

wielkość: 328,29 KB

Pobierz

Podobne materiały

Film lub webinarium

Jak stworzyć przestrzeń, w której dobrze się uczy?

Przyjazna i komfortowa przestrzeń szkolna sprzyja zdobywaniu wiedzy i wzmacnia współpracę.
Zobacz
Film lub webinarium

Jak wzmocnić relacje na zakończenie roku szkolnego

Zobacz
Film lub webinarium

Jak tworzyć bezpieczną atmosferę w szkole?

Zobacz
Publikacja

Świętuj, żeby zrozumieć

Zobacz
Film lub webinarium

„Jak tworzyć skuteczne zasady antydyskryminacyjne w szkole”

Zobacz
Publikacja

Uwikłani w wielkie narracje. Jak krytycznie myśleć o...

Publikacja powstała z myślą o uczniach i uczennicach
Zobacz
Publikacja

Zarządzanie konfliktem w szkole

Zobacz
Film lub webinarium

Jak rozpoznawać i reagować na dyskryminację w klasie?

Zobacz
Film lub webinarium

Inspiracje do działań społecznych w szkole

Zobacz
Film lub webinarium

Szkoła bez telefonów – tak czy nie?

Może zamiast winić technologię, warto spróbować zrozumieć młode pokolenie, które przecież nie zna świata bez internetu.
Zobacz
Film lub webinarium

Jak uczyć, by obniżać stres uczniów przed egzaminem?

Sprawdzaniu wiedzy towarzyszą emocje oraz stres. Z jakich metod korzystać na co dzień, by przekuwać je w
Zobacz
Artykuł

Nie masz czerwonego paska? Nie szkodzi

W ostatnim czasie zjawisko „czerwonego paska” budzi kontrowersje. Słychać coraz więcej głosów, że cena, jaką ponoszą uczniowie,
Zobacz
Biblioteka materiałów

Chcesz usystematyzować swoją wiedzę z tego obszaru?

Przejdź do sekcji TEMATY